Tuesday 31 March 2009

the end of making sense. sapte.

[benzenul vesel, de data asta putin suparat, intra in camera si-l gaseste pe delta vorbind, in soapta, la noul lui ai-faun. vrand sa-l intrebe unde a pus colectia bunicului de lame jilet, il intrerupe din conversatie...]

benzenul: deltaaa... nu te supara... uhm... ai vazut tu lamele alea ale bunicului? am cautat prin tot orasul. nu se mai fabrica. cica cererea e orientata acum catre cele de plastic in culori disco... nu mai vor sa-si faca ====, ca grena-ul e out.
delta: esti idiot. incearca cu ciobu'. sunt ocupat.
benzenul: nimeni nu ma iubeste... [ii cade o legatura pi. se apleaca dupa ea. o pune la loc. e tru.]
delta: te-ai aplecat, dar de plecat n-ai chef? /:) apropos, stiai ca ciac noris poate sa vorbeasca la celula.r cu celulele lui nervoase? [pauza 10 sec] daca nu pleci, ii zic sa-ti imprime o insigna in frunte prin telefon! [alta pauza, alte 10 sec] m-ai secat destul. adu-mi un pahar cu apa.

[scena se intuneca brusc. oameni din staff-ul chimizatilor alearga sa-l trezeasca pe cameramanul oligofren care a adormit in timpul serviciului. sa filmeze dracului in continuare sa ajungem si noi 'duminica in familie'!]

delta: e concert blaxy din nou. aveam nevoie de intariri. am rezolvat cu ciac.
benzenul: intariri? trebuia sa spui. iti faceam eu rost de pilule d'alea albastre. ca am eu niste prieteni care le au cu pi[lu]lele.
delta: [bolborosind, intr-o parte] inghiti-ar un butoi de cocolino...!

*cortinix*

No comments: