Wednesday 30 July 2008

III

benzenul coboară în laborator. delta lucrează la nişte scheme complicate.

benzenul: delta, fii şi tu mai chill în chestia asta cu distrusul lumii. o să ai destul timp...
delta: nu ai să te uiţi la noră pentru mamă?
benzenul: s-a terminat. *oftează*
delta: atunci du-te şi bate la cap pe altcineva! du-te la naftalină şi criogenează-te împreună cu el!
benzenul: nu-mi place frigul...
delta: atunci fă-te util şi ajută-mă! nu pari foarte entuziasmat...
benzenul: asta fiindcă eşti tu prea morocănos ca să-ţi dai seama...
delta: bine că le ştii tu pe toate...
benzenul: *ton plângăreţ* bine că faci tu mişto de mine de fiecare dată!
delta: *aruncă cu o eprubetă după el - explozie minoră* bine că te-a făcut mă-ta deştept!
benzenul: eu mă duc la naftalină să văd ce face...măcar el nu încearcă să mă omoare non-stop...
delta: da...ce păcat că profită doar de jumătate dintre ocazii...
benzenul: *expresie urâtă* succes la cucerirea lumii de unul singur!
delta: *bombăne* de parcă ai fost util până acum!
benzenul: te-am auzit!
delta: ăsta era şi scopul!

No comments: