Wednesday 30 July 2008

V

delta: şi până la urmă de ce naiba ne trebuie nouă blog?
benzenul: ca să ne ţinem fanii la curent! duh, normal!
delta: şi când dracu' ne-am făcut noi fani?
benzenul: nu mai înjura şi tu atâta...şi în plus, oricum nu am mare chestie de făcut în restul timpului.
delta: *ochii îi sclipesc diabolic* cum adică nu ai nimic de făcut? trebuie să mă ajuţi pe mine!
benzenul: of *îşi dă ochii peste cap* iar începe...
delta: mă enervezi!
benzenul: şi tu pe mine...acum lasă-mă să mă ocup de blog.
delta: şi cu naftalina cum rămâne?
benzenul: păi, am vorbit la telefon şi ne-a chemat diseară la un poker pe m&m's. or să vină şi lambda cu epsilon.
delta: *roşeşte puţin* pierdere de vreme...
benzenul: poate că e pentru tine, dar eu unul merg...şi recunoaşte că şi tu vrei să o vezi pe lambda...
delta: *roşeaţa creşte direct proporţional cu mânia* ba nu vreau să o văd deloc!
benzenul: delta & lambda sitting in a tree...
delta: mori! te urăsc!
benzenul: ştiu, ştiu...*fredonează mai departe - zâmbet tâmp pe faţă*
delta: dobitocule! *trânteşte uşa de la laborator şi zguduie toţi pereţii*
benzenul: măcar acum pot să pimp-uiesc blogul în linişte...

10 comments:

Lambda said...

lambda is faithfull to epsilon:)) sorry delta:))poate alta data

e.lenea said...

cred ca am intrat in pielea diabolicului delta pt ca uhm... tocmai am venit de la carefura si mi-am luat 3 pungi de m&m's-uri, doar ca io nu joc poker si nici nu va invit aciulea. muahahaha. die suckers!

Lambda said...

:)) commurile mele sunt independente de blog=)) pur si ismplu m-am simtit si eu vedeta:-"

nicole said...

aolooooo...

elena, esti antiparti.

irina: nu incerca sa schimbi cursul istorioarei, ca n-ai sanse. muschiul meu si al elenei fac legea.

e.lenea said...

de la mine pentru nicole fara numar.

nimic.
da' al tau ce-a avut?
hahaha. :))

[sterge-l dupa ce-l citesti.]

nicole said...

eu nu sterg commenturi cand n-am de ce sa le sterg

nicole said...

ba. sunt inspiratieless.

Ramona F said...

wow...aveti bloguri fara numar :)) na! a avut si teodorescu un impact asupra cuiva :)

nicole said...

io aveam blog pe blogspot inca de dinainte de mirobolantul blog al clasei. da' mai mutat pe wordpress ca e mai smecher. delta si benzenul e pe blogspot fiindca putem sa-i editam tema asa aiurea, ceea ce nu putem face pe wordpress. si cum io si elena vom schilodi la infinit tema originala ca s-o facem sa arate dupa cum vrea muschiul nostru, asta ramane pe blogspot.

Lambda said...

ba ba eu astept continuarea iese ceva cu lambda sau nu?ma tineti asa in suspans